وبـــ سایتـــ شــرکـتی

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Click Here

طراحی سایت شـرکـتی:

امروزه شرکت های زیادی دارای وب سایت بوده و فعالیت های زیاد و حضور پررنگی در این زمینه دارند. عدم فعالیت شرکت شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. برخی از شرکت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سایت خود ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفی تا فروش محصول را توسط وب سایت خود انجام می دهند. بنابراین به تیم فروش احتیاج نخواهند داشت. طراحی وب سایت شرکتی اگر به گونه  ای باشد که ارتباط درست بین مشتریان بالقوه و کسب و کار خود تعامل ایجاد نماید. 

ویژگی های سایت شرکتی :

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شرکتی:
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد .

هدف از طراحی وب سایت شرکتی:
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا سایت، پس از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به دنبال محصول یا خدمات مربوط به شرکت شما می باشد؛ وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شده و این امر برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید محصول یا خدمات شما بشود.

امکانات طراحی سایت شرکتی :

صفحه “درباره ما”
صفحه “تماس با ما” که دارای اطلاعاتی نظیر: آدرس دفتر مرکزی، آدرس شرکت، دورنگار، شماره تماس، ایمیل می باشد.
صفحه مربوط به محصولات شرکت دارای اطلاعاتی مثل: تصاویر محصول، درج قیمت، قسمت توضیحات
امکان درج نظرات در رابطه با محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات در رابطه با گارانتی محصولات
گالری تصاویر از محصولات و محیط شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
استفاده از زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به اخبار شرکت
معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت